måndag

110131 - and I guess you can hang with me.

okej, medans jag sitter här och väntar på att reprisen av All Stars matchen i NHL ska börja klockan halv ett i natt så tänkte jag att jag kunde vara lite aktiv här.
fast får se om jag orkar vara uppe så länge, med tanke på att Crosby som jag hejar - om man nu kan avända ordet heja i detta sammanhang - på inte spelar för han är fortfarande avstängd pga sin hjärnskakning.
men det kan vara kul och kolla på iallfall, se lite heta hockey proffs.

så för att ha nånting och underhålla mig med, forsätter jag med den grymt gymma listan jag håller på med. 
dag 10, mina syskon.
allright, kan börja med och säga att jag har två syskon en storasyster och en storebror, så jag är minstingen.
men min syster är 24, fyller 25 i år. just nu bor hon nere i Stockholm med sin pojkvän Joel och pluggar till samma sak som jag fast lite fortare, nämligen undersköterska.
vad mer kan man säga om min syster, okej det där lät fel men just nu fick jag hjärnstop.
jag och emelie då som hon heter, är väl inte världens tajtaste systrar men vi finns där för varandra ändå även fast vi har haft våra bråkiga stunder. det kan ha gått villt till ibland, sagt lite väl elak saker till varandra.
vi har våra vilda dusskutioner då vi båda är väl människor som har svårt att lägga ner en dusskution. min syster kan verka lite galen men vem är inte det, men viktigaste av allt är ändå att vi love varandra.



okej min bror är 22, fyller 23 i år. han bor dock kvar här i strömsund tillsammans med sin sambo Helene eller vad man ska säga, hade man snackat engelska hade vi sagt föstmö för att dom är förlovad sedan ett år tillbaka. Anders som då min bror heter, är rock grabben i familjen, men rockig stil, piercing, massa tatueringar och grym musik smak så blir han den rockiga.
vi har väl mest gemensamt i musiken och klädstil, han är den ända i min familj som kan köpa kläder åt mig utan att jag är med, det är ju ganska rolig med tanke på att han är en pojke.
hur som haver, genom ryktesvägar av dom själva så funderar dom på att flytta ner till Falun för att plugga nu till hösten, och lämna mig kvar här. men samma här vi love varandra jag och min bror, jag gör det iallfalla, jag hoppas han gör det med.


xoxo,evelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar