torsdag

110120 - 4:00 am.

dag 9, min tro?
well, om man ska ta det religons mässigt så är jag ju kristen, jag är både döpt och konfrimerad.
men är jag troende? nej.
i believe on the monkeys, inte på att gud skapade två människor och sen att dom födde alla andra.
funkar liksom inte, det skulle betyda att vi alla är inavel, och det låter ju inte så mysigt.
men jag har absolut inget emot kristna eller andra troende, det är ju faktiskt upp till sig själv vad man vill tro på och inte.
jag tror inte heller på någon himel, helvete eller ett liv efter döden.
själen kan kanske hamna kvar på jorden, man känner näravaron av någon som dött eller inte längre finns osv.
för efter hjärtat tagit sitt sista slag så jag hate to say it men då är vi död. 
men alla får tro vad dom vill, för vi lever i ett land där vi får ha olika åsikter och det ska vi ta reda på!




en evelina som har tråkigt och väntar på att master chef USA ska börja, lyssar på tung musik och leker med olika inställningar på webcam, och insåg just nu att jag har en fruktansvärt kass webcam!
och nu är det så här att jag vill ha massa, och då menar jag massa musik tips!
det kan vara allt från en grupp till en låt, helst lite rock insperat, för jag ska bli mer av den rockbrud jag redan är! iaf när det gäller musik smak, i love some rock'n roll.

xoxo.evelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar