onsdag

110119 - Deathbath!

Tjenamås!
sitter på skolan, har omvårdnad! har haft det sen typ 10 imorse!
börjar bli lite less just nu, men jag går ju ändå den här linjen så jag måste ju göra det.
skriver om lårbensbrott, skit intressant! not!
åh, anna och jag börjar bli fruktansvärt trött just nu, har trötthumorn så.
läser det vi har skrivit med långsamma berättar röster och håller på och skratta i hjäl oss.
who knows, vi kanske blir psykstörd efter tag, skulle inte bli brydd!
oj kände att detta blev ett väldigt flummigt inlägg men det får ni tåla, det är min blogg!

jag kan inte konsentrera mig heller, allt jag tänker på är att få tatuera mig, tatuera in dom tatueringarna jag vill ha! längtar så fruktansvärt mycket till sommren då jag fyller arton och får sätta mig under nålen!

kan ni tänka er hur snygg den kommer bli!
ska även lägga till en text under, det kommer bli fruktansvärt snyggt!

ska även försöka övertala min söta mor om att få göra en tatuering innan jag fyllt arton ska försöka smöra in mig, den kommer ju ändå symbolisera min familj, så lite pluspoäng till mig där!
nej nu börjar jag spåra ut lite, och så fick jag precis höra att vi får rast.
sen är det dags för en ny uppgift innom arbetsmiljön, kung!

xoxo,evelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar