lördag

110115 - du får nått så mycket bättre, du får hela jävla jag.

hej!
att te kan vara som sömn medel är ju galet, men innan jag tappar huvudet ner i tangentbordet och sover så tänkte jag skriva några rader här.
spenderat kvällen hos malin, med sandra. vi spelade monopol, jag var en mycket dålig affärskvinna och förlorade nästan allt, men fick tillbaka en del.
men malin tog och spöade skiten ur oss allihopa, inte okej!

" men du och jag är inte sånna som i slutet får varanda, men du höll mig kvar i något jag lämnat för längesen. "

kanske ska lägga upp någon askalas grym låt?
just nu inatt, spelas min svenska musik lista på spotify, nattmusiken!


en rastlös men trött evelina förbereder sig för att försöka sova!
ska kliva upp tidigt imorgon, för på helgerna nu förtiden är dagarna fullproppade med vintersporter.
vilket får tummen upp av mig! tummen ner då man måste kliva upp tidigt, helgen är till för att sova ut som den sovaren jag är!
pussgodnatt,va?

juste ni får 4 ascoola låtar
Lasse Lindh – Svenska Hjärtan
Lars Winnerbäck – Du gamla, fria nord
Håkan Hellström – Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig
Melissa Horn – Jag kan inte skilja på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar