söndag

110116 - falling away from me.

som jag lovade!
dag 6, min dag. (15/1)
började dagen med att spendera ungefär hela förmiddagen med och ligga och glo på vinterstudion och dess sporter. mycket härligt!
städade, duschade osv. åkte ner till mamma, gjorde mig i ordning och sånt pjöller.
anders och helene kom och käkade middag där, mammas älskade vårrullar, så fruktansvärt gott.
jag och bror satt även och disskutera alla rock festivaler vi skulle vilja åka på, rock am ring, downnload festival, metaltown osv.
jag gick vidare till anna, som ni kanske såg igår.
satt där och drack lite vin, följde med minna och emelie till någon.
hade så där lagomt roligt, bestämde mig för att gå hem där runt tolv.
efter att ha gått en sväng på byn med underbara johanna, för magen skrek efter mat.

så det var min mycket intressanta och fullsmockade dag.
xoxo,evelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar