fredag

110114 - you make me go oh oh.

jag sitter här på skolan och har läst massa om olika funktionshinder.
riktigt intressant, och spännande.
men eftersom jag läste lite fortare än alla andra så fick jag lite tid över här.
så jag tänkte forsätta med listan jag håller på med.
dag 5, vad är kärlek?
hm, tuff fråga. eftersom jag själv aldrig har upplevt "riktig" kärlek så är det lite svårare.
men jag har ändå en tanke med hur kärlek är för mig.
jag tycker det är då man känner att personen gör något bra med mig, att jag känner mig hel i dens närvaro.
för två halvor gör en hel.
och självklart utsidan ger insidan en chans men, den är ändå inte så viktig i slutändan.
för man lär sig älska personen för den, den är och hur just den ser ut.
och såklart hoppas jag också att jag kommer få uppleva den "riktiga" kärleken en vacker dag.

xoxo,evelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar