tisdag

110118 - and two steps back.

hejsan!
sitter här och försöker undvika det jag verkligen måste göra, plugga!
alltså vad är det för fel på mig? jag vill verkligen inte ta tag i det, även fast jag vet att bara jag sätter mig ner så blir det gjort.. hm. svårast är nog och ta steget att börja.
åh damn, jag vill ha min motivation tillbaka!

men har iallfall varit in till ö-sund idag och rönkat min rygg, eller jag rönka inte, men jag blev rönkad!
så nu kanske jag äntligen får veta varför jag är så fruktansvärt stel och ovig?
anyway, ska kolla film, sen sen SKA jag göra klart det jag behöver göra okej?
typ dygna och göra klart allting?

spökevelina, påväg till borgvattnet.
hittat en rolig sak på hannas blogg!

Tio saker du vill göra innan du dör
ta studenten, åka och vara aupair i USA helst i typ Long Beach, bli sjuksköterska, lära mig spela gitarr och piano, se mina favorit band, åka på rock festivaler, resa så mycket som möjligt, hitta den rätta, flytta från strömsund till och med sverige, känna att jag har gjort något med mitt liv och inte bara kastat bort det vi lever faktiskt bara en gång.

Nio saker om dig själv
- jag är blond, blåögd, runt en och sextio sju?, musikälskare, partyälskare, dåligt tålamod, galen, tatueringsintresserad, en tjej med hjärtat och ibland hjärnan på rätt ställe?

Åtta sätt att vinna ditt hjärta
- för det första, va dig själv och ingen annan.
men sen har jag sagt att jag ska gifta mig med en man som är kock med tatuering, är  hyfsat lång och kan spela skiten ur en gitarr, men vem vet?

Sju saker du ofta tänker på
- framtiden, mina dagdrömmar, hur livet kunde sätt ut om det vore så och vi gjorde så. saker jag önskar jag kunde göra om, saker jag borde göra. varför vi beter oss som vi gör, saker jag vill göra.

Sex män du tycker är ursnygga
- Synyster Gates aka Brian Haner Jr är liksom den hetaste mannen på denna planet enligt mig.
men Emil Helge Svendsen, Sidney Crosby, Cristiano Ronaldo, Henrik Lundqvist, Vin Disele (skit i att han är nog gammal för att kunna vara min pappa!) sen är typ Josh Hartnett do die for i Pear Harbor.

Fem saker du skulle vilja göra
- allt jag får möjligheten att göra?

Fyra avtändande saker
- FÖRbra självförtroende, då man tror man kan få alla man vill ha, eller att man är bättre än alla andra, dålig hygien.

Tre tändande saker
- okej har ju redan nämt det men, tar det igen då, tatueringar, lång, och en gitarr spelande grabb.
sen om man kan laga god mat är ett plus för jag tycker om god mat, men kan inte laga mat.

Två favoritlåtar
- helt omöjligt och svara på.
men ni kan få två låtar av mig, dom ända två låtarna jag har gråtit till, alltså pga att dom är helt underbar.
inte för att man har varit ledsen osv. utan enbart för låten är så fruktansvärt bra!
Avenged Sevenfold – Seize The DayAvenged Sevenfold – Victim.

En bekännelse
- att jag har en kändiscrush på Syn som alla vet om? hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar