måndag

110131 - im going back.

hejsan, min lilla blogg.
nu är jag hemma i strömsund igen.
efter en riktigt grym helg i norrköping med massa trevliga och roliga KDU:are.
så tack ester & amanda för att ni bjöd med mig, hoppas det blir fler gånger!

jag är verkligen fruktansvärt trött, eftersom det har varit korta nätter med sömn i helgen.
sena nätter och tidiga mornar, men i like it!
och jag måste nog också säga att, borta bra men hemma bäst.

nej nu ska jag göra i ordning lite kvällsfika och sen kolla på nya avsnitt av både, one tree hill och vampire diaries.
och sen btw, någon där ute som vet om glee har börjat sändas i USA?

åter kommer senare, kanske dags och ta tag i listan.
jag ska vara duktig på blogg inlägg denna vecka, i hope!

xoxo,evelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar