torsdag

110120 - and you have a easy soul to steal.

medan jag sitter och kollar på the big bang theroy och skrattar nästan ihjäl mig åt Sheldon för att han är fruktansvärt rolig! tänkte jag köra vidare på den där listan.
dag 8, ett ögonblick!
okej, jag väljer att ta ett ögonblick som jag alltid kommer att ha kvar, eller det är väl mer som ett minne.
men det är iallfall då jag fick se mina älsklingar för första gången.
vi var i london, england. jag min bror och hans tjej hade åkt dig för att se dem, enbart dem!
avenged sevenfold.
det var den 31 oktober nu 2010, på självaste halloween!
vi gick till stället det skulle hålla hus på, och det var lite som en teater.
även fast vi hade halv kassa sittplatser så brydde jag mig inte om det, jag skulle få se mina idoler!
HellYeah som var förband drog igång, och dom var riktigt bra.
efter cirka 40 minuter, så drog dom för ridoerna för att bygga upp för grabbarna..
det var en otroligt lång väntan och vi ville bara att dom skulle börja!
och sen vips, så släpps ridoerna ner och dom första tonerna av nightmare spelas!
HELA publiken reser sig och bara skriker, jag själv har nog aldrig varit så lycklig i mitt liv.
kanske ett ganska lamt ögonblick, men för mig är det ett ögonblick jag kommer ha med mig hela livet!
inte bara ögonblicket då dom släppte ridoerna utan även hela konserten!
so fucking lovely!






xoxo,evelina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar