tisdag

110118 - childhood friends.

vi fortsätter med listan!
dag 7, min bästa vän!

jag har svårt att kalla någon för min "bästa vän" jag gillar inte riktigt det ordet, det känns som man pekar ut någon av sina vänner.
och jag har många bra vänner som jag stå nära.
men om jag måste säga någon som är min bästa vän, så väljer jag Anna Sjödin.
för den tjejen har jag till våren känt, 16 år. hör ni 16 år? det är inte lite.
och jag har säker på att vi kommer vara vänner i minst 16 år till.
för att vi har gått igenom mycket tillsammans, vi behöver inte ha setts på länge men när vi träffs så är det som vi alltid varit i varandras närvaro.
och vi känner varandra fruktansvärt bra.
jag och anna träffades hos våran dagmamma Evior, när jag snart skulle fylla två år.
och vi har haft mer eller mindre kontakt sen dess. vi gick i samma klass från förskolan till nian ungefär förutom ett år på lågstadiet.
men i nian flyttade hon även till ö-vik, vilket gjorde att vi inte pratade så ofta. men sen ett år senare så flyttade hon tillbaka hit, och vi började umgås igen.




finns mycket jag kan säga om anna, men hon är helt enkelt en galet bra vän, som jag är glad över att ha!
xoxo,evelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar