onsdag

110202 - jag har ingen rubrik idag.

godmorgon världen!
sitter på skolan och är dödstrött, allvarligt jag är sjukt trött.
funderar starkt på att gå och sova i våra op-sängar nu när vi har håltimme, who knows jag kanske gör det?
nu är det äntligen februari det blev ju det igår, och här i strömsund har vi plusgrader och regn.
ursäkta mig men vart tog vintern vägen?
vi kommer ju verkligen inte ha någon snö kvar till påsk om det försätter så här.
speciellt eftersom påsken är så sen i år.
anyways så var jag och simmade igår, väldigt duktigt av mig. sen satt vi i bastun en liten stund.

efteråt så gick jag till elin där bra folk var och vi tog och kolla på film.
helt okej dag!
nej men nu har vi slutat svenskan, woho.
nu ska jag sluta skriva annars kommer ni och dö av utråkning 

xoxo,evelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar