söndag

110213 - Just like a prayer.

Godmorgon Världen!
Här i Strömsund snöar det som bara den, och jag ska snart åka upp till pappa för att spendera dagen med att göra klart en massa läxor jag skulle ha gjort den här veckan, host. Och sen blir det givetvis avbrott från pluggande av att kolla på sport, för ja idag/ikväll är det både skidskytte och hockey, så jag har hela min söndag planerad.
Igår så spenderade jag hela min dag i Östersund på en distriktstämma för KDU-Jämtland, mycket lärorikt.
Blev vald till Vice Ordförande, är mycket hedrad över det. Hade en riktigt roliga dag med Ester, Amanda, Katarina och så klart Jonatan!

Sammarbete med att få in the Roll-up.


Det mycket goda pajen som Ester bjöd på.

Kanslit.

Amanda var lite väl hård med tårtspaden då hon skulle lasta upp kladdkakan.
(Bilderna är tagna av Katarina, vilket innebär att hon inte är med på några)

xoxo,evelina! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar