torsdag

110303 - and you silent my song.

Hej där!
Det är mars nu, vilket innebär plus grader och snön smälter det gillas! Fast i och för sig så innebär det också att det kommer mer troligen inte var någon snö alls på påsken, som är nästan i slutet av april! Och det gillas inte.
Anyway, jag börjar klockan tre idag, hur nice är inte det? Praktik är jävligt bra ibland.
Hm, har inte så mycket och skriva om dirket..

Kan ju säga att om jag skulle haft problem med mitt bett - det vill säga mitt sätt och tugga eller nått.
Så skulle det vara min dödsdom typ, o-m-g är allt jag har att säga.
För jag var in till tandregleringen i tisdags för min tandläkare tyckte att vi skulle reda ut en gång för alla mitt bett, samt kolla på min färg på tänderna.
Sagt och gjort jag ligger där i typ världens härligaste tandläkarstolar. Och så pratar dom och frågar mig massa saker, berättar att om jag skulle fixa till mitt bett skulle det innebära att: Först var jag tvungen och ha tandställning i nått år, sen skulle dom behöva både slå av över och underkäken för att det var i käken felet satt i så dom var tvungen att få dom på "rätt" plats, och inte nog med det så skulle dom behöva dela på överkäken för att den är smalare än underkäken, och plus på allt detta skulle jag sedan behöva en sån här fastsittande tandställning efter - ni vet en sån hon idol hade, hon som sjöng med stängd mun? För att det ska typ läka bra?.
HÖR NI MIN DÖDSDOM ELLER? - varför jag säger dödsdom är för att jag behöver typ lugnande och massa bedövning sprutor för att laga ett hål, med andra ord jag är livrädd för tandläkaren.
Jag har nog aldrig varit så glad över mina tänder som jag var då!
Och eftersom jag inte har något problem just nu, behöver jag inte dö.. Men får jag problem senare i åren så finns detta som en möjlighet i framtiden.
Där fick ni nått och tänka på va, haha!



xoxo,evelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar