söndag

110514 - eurovison!

suttit bänkad framför tven sedan klockan nio för att kolla på det årliga eurovison, som gick av stapeln ikväll. och jag måste erkänna att fan vad eric saade är grym!
vet att jag skrev att jag trodde han skulle vinna hela skiten i sverige, vilket han också gjorde!
men när allt väl kom till kritan för den stora tävlingen så trodde jag inte han skulle hålla, men jag gud så fel jag och så många andra fick.
han tog oss till en bronsplats, och hade inte italien fått sina sista poäng hade vi kommit tvåa.
och denna tredje plats är det bästa vi kommit sen vi vann för tolv år sedan, hör ni tolv år sedan!
han fick två tolver, och nästan poäng från varje land, så han var inte dålig!
och han vann även sin semifinal i torsdags!

sedan bestod typ halva start fältet av svenskar, svenska låtskrivare, dansare och körsångare och massa massa mer. så det var ju ganska komiskt.

men en stor applåd till eric, han förtjänar detta!



xoxo,evelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar