tisdag

110503 - how can I be something that you'll miss?

tjena tjena!
läget där ute? med mig är det helt okej, glad över att det är Maj och en månad närmare tills den dag jag får kalla mig vuxen! lite nedstämd dock över att det är sjukt kallt ute, dagstempraturer under fem grader är inte Maj väder enligt mig! nu ska det vara massor av sol samt hur man ser att gräset sakta men säkert börjar bli grönare och grönare!
ikväll så ber jag fotbolls gudarna om ett mirakel, ett mirakel om att Real Madrid lyckas slå Barcelona med tre mål, tre mål hör ni vad jag begär? men jag tror på mirakel och jag tror på att det kommer händ ikväll!
annars får fotbolls gudarna med mig att göra, förståt?

nej nu ska jag lyssna vidare på grym musik och snart äta!
kom också på att jag måste p l u g g a, tur att det finns nätter till för det.

xoox,evelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar