torsdag

110428 - tabulagd!

ja, jag har kommit på det. jag är tabulagd, eller nått i den stilen, det måste vara så. i alla fall när det gäller sport.
för kolla här, när jag började kolla och heja på Pittsburgh Penguins i NHL vad händer med laget då? jo två av deras stjärnspelare blir skadad och kommer inte tillbaka för säsongen och Crosby var ju anledningen till att jag hittade Penguins, och nu har dem även åkt ut ur stanley cup playoffs i första rundan!
och inte nog med det, Ronaldo och Real Madrid spelar skitbra så fort jag inte kollar?!
fast i och för sig så har det gått bättre för dem denna säsong än vad det har gjort på länge, tack vare super tränaren José Mourinho!
Aja, vi får hoppas på ett mirakel nästa tisdag! och en grym säsong för Pittsburgh nästa år utan några skador!

"She was looking kinda dumb with her finger and her thumb, In the shape of an "L" on her forehead."
nu sticker jag till Sundsvall med la family och gör av med pengar, så kul!

xoxo,evelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar